11 July 2013

Kakak Kesayangan Gueeee

first sy nk bgtaw
saya ase gembire sgt..
kenal nan akk2 semua

kak mira
saya pon lupe dah cm ne kiter ley rapat an
cm kak mira ckp laaa
di sangkenyer saya ni sombong cm sush nak berkawan
kannnnn??
hahahhaha

skng cm ne kak??
sombong ker??


ni la dye..
kalo amik gmbar tuh...
x penah nak wat muke elok2
heh! geram plak kiter...
kalo bab mengarut
paling pakar la katerkan
boley putus urat otak kalo dilayan...

kak lynda

pon saya x taw cm ner la ley rapat 
mase waat data entry dulu
becakp pon idok nan kiter ni
sombong giler
wahhhh!! gitewwww

tp skng.. kemain dye
ni la orgnyer...
tgok gmbr ni..
tertiber teringat cicak
hahahahaha
kakak sy ni nmpk jerk lembut...
sorang y kelakar 
sekali wat lawak
ha kau!! pecah perot kot..

kenangan karokkkk!!
biler nk karok agih ni??
gian dah ni...
hahhaha

lastly just nk ckp
saya bahagia n gmbre dapt berkawan nan akk
kiter dh mcm family dah
sush senang kiter bersame..

love you akkkk!!

wait..wait.. wait !!!..
jgn lupe kiternyer trip yer??
kiter cipta sebuah lagi kenangan bersama.. :)

lebiuuuuu!!!

2 comments:

Unknown said...

hakak jer ada?

Unknown said...

suke ati laaaaaa...
sibok jerkkkkk!!