11 June 2014

luahan aty seorang ADIK

Allah itu maha ADIL kan?? kite x de pon pertalian ape2...x kenal pon antara satu same lain...
takdir Allah menemukan kite... 2 tahun dah kan kite berkawan... rase cm baru smlm kite kenal kan...
dari kawan hingge la jadik adik n akk... semua mlsh suke dan duke kite kongsi bersame...tak de rahsia antara kite... tiap minggu kiter jumpa... ary2 wasssap..walau sibuk mcm mane pon masing2.. masih lagi ade mse untuk bertnyerkan khabar... kite rancang percutian bersame... first kite ke sungkai... 11/1/2014 akk ingat...? 2nd kite g singapore..27/2,28/2,1/3 dan 2/3..tu la hadiah bufday y paling indah..lame kite rancang..akhirnyer smpai jugak kite kat sane kan...banyak kenangan y kiter cipta bersame selame kite kat sane... hingga kan saat ni masih terbayang2 lagi detik2 indah tu... dan  last sekali 1-4/5 kiter g penang... tu pon kiter dah rancang lame kan..? tp ape y kiter bayang kan bersame hanya angan2 kosong... pada mulanyer..mati2 saya ingat trips tu x jadik.. dan sy x kisah pon kalo x jadi... tp keadaan x mengizinkan .. terpakse jugak pegi... demi menjage hati akk sy terpakse pg..

terlalu banyak kenangan... kejutann y akk buat untuk sy... akk dtg mase saya nan nas g cntrl market... akk dtg kat mamak... akk dtg kat pd mase kami tgh becuti..lewat mlm pulak tu.. akk belikan saya BUBU...  akk belikan KEK BUFDAY tok saya... akk hadiahkan cap dgn baju y saya suke.. ape y saya suke semua akk taw... akk ingt lagi x janji akk pada saya dlu... dlu.. sy penah tnyer akk 3 soklan.. akk ingt x? akk marah sy 3 ary x kontek... sbb akk x suke soklan sy tu... nmpk sgt mase tu..akk betol2 syg sy... tp skng ni... nak masok 2 bulan kakk.. kiter x bertegur pon kak... nape kakk? ape slh y sy dah buat... mane pg syg akk kat saya... mane pg janji2 akk pada saya... kalo akk  dah x boley nk jage sy.. x boley nk tunaikan janji akk.. akk bagi taw sy ... ape salah sy... sblm ni, besar mane pon salah sy kat akk.. akk x penah pon mcm ni...

akk... saya x de akkk..x de abg.. x de adik.. mungkin kalo akk kat tempat sy..akk taw ape y saya rase... saya dah anggap akk mcm akk kandung saya kak... semua pasal akk..saya cite kat mama... saya anak tungal..hanye menumpang kasih org... meminta kasih syg org... bile sy kenal akk... sy x rase sunyi. akk ammik berat jage sy... walaupon kadang2 akk merungut...saya degil x dgr kate... maafkan sy.. menyusahkan akk...kakkk.. saya x de niat lain pon kakkk... saya harap akk faham... sy x nak akk salah faham..

kakkkk... ingat x lagu ni???




***Dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamu 
Dalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tuju
 Dan teringat janjiku padamu suatu hari pasti akan ku tepati
Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku 
Walau ku tahu ragamu tak utuh 
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
 Karena bagiku engkaulah nyawaku***

ya... x penah sekali pon saya mengeluh... bile akk marah saya ataw bebel kt saya.. x penah rase terbeban pon... dan saya x penah sekali pon menyesal kenal nan akk... Allah ade sebb knpe DIA temukan kite... saya harap sgt akk pon x penah menyesal kenal saya...

kakkkk... saya minta maaf.. balik la semula.. seperti dlu.. seperti seblm ni.. kakkk 1 perminataan sy kakk... seandainyer saya ditakdir kan umur x panjang..dan ditakdirkan pergi dulu sblm akk... saya mintak sgt2.. saya nak jump akk buat kali terakhir.. diakhir hayat saya nanti... walaupon mase tu akkk masih bencikan saya... akk x nak lagi tgok muke saya... saya x kisah kakkk... y penting sy nk tgok akk ade dgn saya... tu dah cukup buat saya... saya berharap sgt kakkk...

hanya Allah y tahu sayang ni... rindu ni... saat ni.. kalo la akk boley dgr luahan ni... SAYA SYGKAN AKK.. SAYA RINDU AKK SGT2...


ikhlas dari ,
ADIKMU

1 comment:

Anonymous said...

Sabar dan teruskan berdoa... dia masih sayangkan awak.. semoge Allah pertemukan kamu ber2 semula...amin