07 May 2015

Rasa ku



lame x update entry...
bz sgt lately ni...
x de bende aku nak cerite sebenarnyer..
tp aku rase skng ni..
x mcm ape y aku anggapkan sblm ni...
btw benda dah jadi pon..
mcm2 perasaan aku dah rase sebelom ni...
fisrt dgn M... memang dye  petame hadir..
tipu kalo aku ckp aku x sayang..
aku tak rindu... 6 tahun y mampu bertahan..
masing2 ade hala tuju sendiri..
dye nak kawen dah...

ke 2..A..
tipu jugak kalo aku ckp aku x syg
and x rindu...
lagi sakit bile aku ingatkan balik...
hanye mampu bertahan 4 tahun..
atas sebab2 tertentu jugak...

ke 3 I
dye memng y terbaik penah aku miliki..
sangat memahami.. pandai memujuk..
pandai memikat..pandai dlm segala hal..
aku memng syg dye..
tp atas sebab2 tertentu jgak..
hubung hanya mampu bertahan setahun je..
then aku single..
6 bulan jugak...
aku x benarkan sape2 dekat dgn aku..
rmai y suh carik penganti..
tp hati dah tawar...
semua dtg dan pergi..
hidop aku tyme tu hnyer bertemankan
seorang kakak y aku dah anggap
mcm akk kandung aku sendiri..
dye y jage dan layan kerenah aku..
tunaikan segala hajat..
bnyak y aku belajar dari dye..
tp entah la..
tak tahu mane silapnyer...
dlm aku bersedih...
dtg seseorang...
aku langsung tak kenal..
cube tok keraskan hati supaye tak tersakiti lagi..
tahan punyer tahan..
aku terfikir..
sampai bile?
aku cube terima kehadiran dye..
walaupon agak berat...
takot...
takot tersakiti lagi..
aku dah penat ..
aku dah letih..
but now..
ape y aku rase...
aku jerk y tahu..


No comments: