11 January 2011

aRi y aGak meLetihkaN

erm x taw nk mlekan mcm mane ni...
erm ari ni g keje lambt skit....bagun lambat an..dah tido lmbt mlm tdinyer....
pagi2 x sarapan pon...x de kesempatan nak sarapan...waktu terhad...
erm pagi2 lagi dah diberi keje..
wat inventory 4 lab...at level 6...
ader 4 lab...agak penat jugak la..
ader baper pc kat citu....
satu pc makan mase 10 ker 15 min...itu baru satu...
y c aup lak curik tulang...hampeh tol...
sox g ko siap..hahahahha....
erm lam kol 1 keje kami  settle...agak lmbt,,,,aup x derkan...
erm tyme rehaat kol 1 pai 2 tu aku x rehat pon..huhuhuhu...
dox jerk lam blik...x do selere la nk mkn...lgipon x lapar agi...
pastu kami x der keje dah....
melepak la pai ke ptg....
lam kol 5 aku msg cik nafis tnyer sal knci blik...
dye ckp korg dah nk blik ker...sblm blik tgkn lab level 4 wat per 
y patt...kami aper agi..laju jerk g level 4 tu....dah settle jerk...kami pon 
cha alip bot...hahahhaha
jahat giler an...so ari ni blik keje kol 5.10mint..
hoohohohoo...
hari ke2 dah pandai wat onar....hahahahhaha...
y ptng keje siap...heheheheh....
blik ja...per tungu agi...tydo ah...
tu jerk keje aku..nan mgrn y x hnti2 melande ni...
x taw dah aku nk wat cm ner pale ni....
ikot an ati nk jerk aku cabut..campak lam longkang....
huh!!!
kang campak kang mati lak...
hahahahhaha...
sian lak kat org 2y syg kat aku ni...hahahahah
ader ker org y syg aku ni....kuikuikuikuikui...
k ah dah mlm da...nk titon la..papai....!!!!

No comments: