10 January 2011

f!st daY koJew!!!

terpakse bagun pagi dengan muker y agak sengal ni...adoiyai...
agak berat jugak la nak bangun pagi tu an..lamer dah x bgn pg..
biase kat umah tu bgun subuh then tdo blik...ni x ley dah la nak tdo..
huhuhuhuhu...

first day kejer...erm pg2 lagi dah merempat..hahhhah...
datng2 jerk on9..wakakakka...cam dah x der kejer lain aku ni...heehehehe...
memang x der keje lain pon...
pastu kami di bahagi bilik....
kami ber 3 dok kat blik maintanence at tgkt 6 tu...
aku,myrah n shark...c aup la kene pisah sebb dye laki..so dye terpakse jager tgkt 4...sian dye..
dox borak2 nan cik nafis...tertiber lak die suh aku g tingkt 4..fuh!!!x mo aku sorg2 citu...
dah la x der org...
so x jadik la...aku ase dye main2 jerk kot....

pasal bleh balik awal plak..c aup blih ckp nan cik nk blik awal nk bli sua..
hahahahha..
aduh maun pecah blik tu td kami gelak....
lagi pon tiap ari die berulang dari sunway ker kempes kot...
fuh!!!law aku tu..x sangup aku..sunway jauh kot...
pagi2 buter lagi dah kener kua..
oh tidak!!!hahahahaha..

so nak x nak cik nafis bg kami semua blik awal...
kul 1 kot kami blik..
aduh geli ati tol...tyeme tu aku dah kne mgrn dah...thn jerk la...
ingt nk settle an hostel tu...coz x byar agi...
tp dah sakit an...x jadik la...so plen tertunda..
esook la jawabnyer..
huhuhuhuhu....

keje ni walaupon nampak senanf tapi agak serabut la...
maner x nyer..bekejer tp ader projek kot...database lak tu...
mati!!!argh!!!tu y aku dgr trus mgrn tu....
hahahhahaha...
sengal tol ko ni gie!!!erm x per la...cuber wat y terbaik...
keje kot...maner ader y senangnyer...
law semua keje senang....aik cm plik lak an..makan nasi pon penat..
hhehhehe...tu jerk kot y aku nk citer sal ari ni...
paper pon enjoy k???cheEriO

No comments: