08 December 2014

Pengakhiran Cerita

aku tak tahu mcm mane aku nak mula kan....
hari ni 8/12/2014
5 bulan 15 hari..
berakhirnyer kisah aku dan dye...
atas permintaan dye..
dah aku turutkan...
x payah la aku nyatakan ape sebab musababnyer..
y pasti semua dah berakhir...
dekat opis airmata cube aku tahan...
supaya x ditertawakan org...
bile smpai rumah?
airmata dah x tertahan lagi...
satu persatu barang2 aku simpan..
aku pungut..
aku lipat..
dan aku simpan...
sambil ditemani airmata dan hujan lebat diluar
semakin lebat hujan diluar..
semakin deras airmata aku mengalir...
sayang...
5 bulan akhirnyer begini...
kenangan y kau beri terlalu banyak...
tak mampu untuk aku padam kan semua tu...
suka dan duka kiter kongsi bersama..
now..
ni la akhirnyer
sedangkan pantai berubah..
ni kan manusia..

mcm mane aku nak hadapi hari2 aku...
dulu aku mule pulih dari luke lama...
tp kini..
luka tu datang kembali...

Ya Allah..
tabahkan aku..
aku tak cukup kuat tok hadapi dugaan ni...
kenapa KAU beri kan dia pada ku..?
dan kenapa KAU ambil dye kembali?

suzanna..
ingat pesanan ni...
aku x marah kalo kau betol2 nak berubah...
pegang janji2 kau...
jangan mainkan perasaan org..
kalo ko x nak dipermainkan..
mungkin hari ni..
nasib aku..
tp esok luse belum tentu...
ingat balasan Allah...

bile kau dah mencintai org lain nanti..
ingat..
tnye hati kau..
kau iklas ataw kau terpakse...
bile kau dah syg...
tolong jage dye..
tolong hargai dye...
jgn buat org terluka...
kelak kau y akan terluka...

aku?
akan tetap disini...
menunggu sesuatu y x pasti...
dan akn terus menyanyangi kau...
walaupon kau bukan milik aku lagi..
terima kasih untuk bahagia ni..
walaupon sekejap
aku hargai


iklas mencintaimu : IQA

No comments: