29 November 2014

KECIWAAAAAA



ape korang rase bile org y korang syg...
kianati korang..
curang belakang korang...
msg or jumpa dgn ex dye...

ape korang rase?
tu la y sedang aku rase sekarang...
kau kata kau syg....
cume aku saja...
tp 
semua ni mainan bagi kau..
perasaan cinta dan syg aku pada kau
kau persenda...
adakah aku membosankan kau..?
ape y kau nak sebenarnye dari aku??
ape tujuan kau?
dlu kau bersungguh2 untuk dpt kan aku..
tp setelah kau dapat?
ni ke balasan kau terhadap aku??
mane pergi janji2 manis kau dulu..

aku setia pada kau..
aku elak kan diri dari perkara2
yang boley buat kiter gaduh...
bagi ape y kau nak...
cube buat kau bahagie...
aku x nak kau rase sepi lagi...
tp sekarang...
ape y kau dah buat??

kau dah x syg aku?
kau nak buang aku?
nak sygkan seseorang ambil mase...
nak rapat dgn seseorang y kiter x kenal
sangat sush n janggal..
nak cinta kan org pun sgt sush...
nak putus?
nak lupe kan kau?
kau ingat senang?

aku bercinta dgn orang...
bukannyer binatang..
y x de hati dan perasaan...

peluang tu aku bagi...
tolong kau hargai..
tolong kau perbaiki...
jgn tipu diri kau..
jgn tipu hati kau..
jgn kau bahagikan hati kau...
kerna dalam hati aku
hanya ade 1..
hanya kau seorang...

aku x mintak bnyak...
aku cume perlukan kejujuran kau...
jujur dan setialah pada aku sorang..
hanya itu pinta ku...

No comments: