15 November 2014

MELEPAKKKKK !!

ry ni nak update entry y happy ja..
sblm ni..dokkk sedey jaaa kan..
kang meluat plakk org bce...
mcm x ade kebahagiaan langsungkan...
bukan x ade...
bahagie tu ader jerk...
bile dah ader org tersyg dicc
gile ko x bahagie??
nipu ah kan???

laaaa ni..
dok melepak ja...jadikk orang kaya...
sambil menunggu kesayangan dok keje...
ter check in la aku kat starbuck ni...
cm aku ckp td... jagikkk org kaya la aku ry ni
si dye mintak teman kan ke??
ataw aku y sebuk nak ikot..
aku pon x taw sbnrnyer...
actually, aku nak dekat dgn dye sbnrnyer...
bahahhahaahha
nampak x betape aku sygkan dye...
kalo ley mane dye g aku nak ikot...
tp x kan la sume tempat aku nak ikot kan...
x selese la plakkk dye nak wat kje kan...

soooooo
jawabnyer aku sensorang la kat sni..
btw...
cm seronok plakk...
walaupon sensorang...
tp rase dekat jerk nan dye...
haahhaha


p/s : sygku.. i love you soo much dear...
keje elok2... get your target...
make your dream come true...
abi sentiase menyokong dibelakangmu syg...
kuat kan hati teguhkan iman..
pasti dapat ape y diingini...

your bambam,
gee

No comments: